Oh you just have to love some improvised evening poetry...

Jaha. Vi skippar tjafset va? Första blogginlägget brukar alltid vara krystat till tusen. Och jag HATAR krystat.
Det var väldigt enkelt förövrigt. Lite knatter på tangentbordet och så hade man skapat en egen hörna i cyberspace. Det var ju inte så svårt.

Chokladtryffel är bland det godaste man kan äta. Speciellt när ens bästa vän (jag har en sådan) i hela världen har stuckigt till Hurghada i fjärran och man önskar att man hade längre hår. Tyvärr växer hår inte på träd. Hiho.

Något annat som önskas är juletid. Jag har nog aldrig kännt så här stark längtan efter julen i hela mitt liv. Dödligt mysigt.

Imorgon har Gabs med sig vapenlådan till skolan - Lisence to kill!

Kommentarer
Postat av: MAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(mma)lin

(jag har också en sån)

2009-02-28 @ 15:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0