Orginalhårfärger i smyckesversion

manahmanah

Tänkte att jag skulle visa en av mina ypperliga julklappar. Trot' eller ej men detta lilla smycket är gjort av mitt egna hår, jag tycker att det är underbart! Dessutom är det gjort av en fin liten dalarnamänniska och sådana tackar man inte nej till. Det blir dessutom ännu finare när man vet att det är ofärgat hår, alltså orginalhårfärgen. Jag bär den tills den dag jag bestämmer mig för att sluta färga mitt hår (vilket aldrig kommer att ske) och ännu längre!

Kommentarer
Postat av: Amandasak

Jag kan inte tänka mig dig med brunt hår :O Någon gång måste du sluta färga det bara så jag får se hur det ser ut <3

2009-01-21 @ 14:21:47
Postat av: Estersak

Never! Kan få se bilder... Det är inte vakcert. Är föresten ännu rödhårigare än förut nu. Mycket rödhårig. Inte alltid konstigt nog, det växlar lite... Kanske borde ladda upp bild?

2009-01-24 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0