I am looking for labels, I am looking for love.

Jordens största I-lands problem komeeeeer hääääär:

Jag kan inte shoppa längre.
Seriöst.
Det är såååå frustrerande.
Idag var jag singel i staden och hade bestämt att jag skulle köpa något fint åt mig själv. Jag har nämligen inte shoppat på flera månader och sparat ihop en mindre förmögenhet.
Sååå, det var bara att vandra till de roliga affärerna (affär är ett fint ord). Jag har nämligen blivit lite halvt otrogen mot min pojkvän secondhand.

Hittade jag något?
NEJ!

(eller jo, en tröja i inteminstorlek och ett par tights som var fina på skyltdockan, inte på mig.)

Det var typ grejer jag hade dött för att köpa för ett halvår sen också, men jag hittade något fel med allt, en anledning att inte köpa.




Och varför är detta ett problem? För att om jag inte spenderar pengarna på något roligt kommer jag att spendera dem på mat.


Vill någon bli min shoppingcoach?

Kommentarer
Postat av: Bella.

Jag kan!!

Jag kan hjälpa dig!!!!

(fast jag kommer nog säga att du ska köpa allt men ändå!!!!!!)

:D

2009-04-09 @ 22:05:46
URL: http://baraminlillablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0