Ner i ljuva livet.

Ojoj, här försvann vi från bloggen ett tag. Tur det, jag skulle bli så tjatig annars.

Anyway, dagarna spenderas nu med att tänka mindre på "THE GUY" och mer på att jag ska bli musikalartist. Och mycket stadspromenader, shopping, solning i parker och annat som gör mig glad.

Igår var jag i staden med min far. Jag fick en guidad tur på söder, som slutade på bästa Hermans (GÅ DIT). Eller, egentligen slutade dagen med en glass på montis. Jag gillar min far väldigt mycket.

Idag var jag i staden med min Gabbi. Fast innan dess så åkte vi cab = glamour! Sen blev det glass och århundradets längsta promenad, som kantades av remmar (jag gillar att äta ok?) , skavsår och sol i kungsan. Jag hade hatt och var glad.
Sen målade vi ägg. Jag har inte känt mig så påskig på... Någonsin tror jag. Trevlans.



Imorgon ska jag klippa mig, men hur är halvt hemligt. Sen ska jag köpa tights med hål i och något annat fint till mig själv. Och plugga, städa och fixa massa om jag orkar, men jag kommer inte orka.




Osså vet man inte om man ska köpa eller ladda ner Miss Li:s nya?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0