Fecke!

Igår åtades det galletes i en by mitt i Sthlm och så blev det wildandcrazygirlsnightat home.
Jag och en Malin diskuterade det vanliga. Killar och framtiden. Vi var vuxna och beställde kaffe. Ingen efterrätt - bara kaffe! Som motvikt tokdansade vi till gamla godingar när vi kom hem. Världens träningspass. Det ska lätt bli det nya Friskis.
Chokladfondue blev det också - så jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääkla gott!!!!!!!!!!! Choklad , grädde och frukt and we are in heaven. Sen blev det traditionsenligt (?) Briddan och lite SATC innan vi kröp till kojs.

Gaaaaaaaaaaaaah vad jag tycker om min Malin.

Jag har blivit med ojämnt lila naglar. Jag gillare.

Kommentarer
Postat av: malin

ja gillarej



























































<3

2009-02-28 @ 15:55:14
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0