Barnkalas i Myrstacken.

Igår var det lördag. Lördag är en dag då det ska vara fest och färggrannt finklädda flickor. Det var det inte, men det var fest ändå.

Dagen börjades med fika (som är världens näst bästa ord efter kalas) med en vän som bor i huset intill. Sen gåade vi i våran förort under en pratig timme innan det var dags för mig att fly brottsplatsen och orientera mig till nästa fest.

Ett A ett G - www.baraminlillablogg.blogspot.com - och en Ester (aka. Mo, Wall-E och Eva) hade fecke i Ropsten, i världens bästa Myrstack. Det provades gula kavajer och Arielklänningar, Musse Pigg var finast av alla djur. Kom hem i sällskap av underbart söta tekoppar med tillhörande fat, en fantastisk bok "Hundra år med svenska dagbladet i tidningssidor" samt två totalt oanvändbara men ack så fina klänningar. Den ena ska bäras när jag vill vara en glamourig vampyr och den andra när jag går på kalas. Grön sammet. (Bilder kommer.)

Avslutningsvis blidde det barnkalas hemma hoss Artur. Drömmde oss bort till Sydafrika. Wii+boxning+chips+sällskap. I am in heaven.

Väldans bra Lördag enligt mig. Kalasbra.

Kommentarer
Postat av: Bella,

Halloooo,

Vilken underbar lördag det var.

Så ska det vara varje lördag!!!



//Bella

2009-01-20 @ 21:25:51
URL: http://baraminlillablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0