En fräsig lista!

Den ultimata drömkillen.......

... Gillar - Nej, äääääääääääääälskar - mig.
... Ser ut som vad-han-nu-heter-som-alla-tonåringa-tjejer-på-jorden-tycker-är-så-jäkla-snygg-i-Twilight.
... Har stil.
... Är indie.
... Lyssnar på indie och jazz och... Min musik helt enkelt!
... Är snäll.
... Är lång.
... Är rolig på samma sätt som Malin är rolig.
... Skriver fräcka melodier som jag kan få sjunga på.
... Brinner för något.
... Har självinsikt.
... Kan skratta åt sig själv.
... Är förstående.
... Har många fina åsikter som han står för.
... Bangar inte på mina galna idéer.
... Är singel nu men inte alltför länge till.
... Är lagom känslig.
... Är spontan.
... Kan hålla kul dialoger.
... Bor inte alltför långt bort och kan tänka sig att byta skola mitt i terminen. ( Han sjunger så bra så han kommer in direkt utan antagningsprov. Bara sjunga en truddelutt för någon lärare-klappat och klart! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

"... Ser ut som vad-han-nu-heter-som-alla-tonåringa-tjejer-på-jorden-tycker-är-så-jäkla-snygg-i-Twilight."



Robert Pattinson? Som har så jäkla fult hår att man dör? Snela, säg inte att du fallit dit du med? ;D

2009-01-26 @ 13:58:19
Postat av: Ester

Men vaaaaaaaaaaaaaaaad????!!!??? Han ÄR ju snygg! Och där med basta. ;) Skulle vara mkt trevligt att få veta vem du är (om jag känner dig?) så att jag kan mobbas lite tillbaka. :P ;)

2009-01-26 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0