Jag ska bli musikalartist.

Så började skolan igen. Och plötsligt kom man på att man inte kommer vara tretton år, ung och dum föralltid.

Jag ska bli musikalartist.

Så. Nu är det sagt. Det tar alltid ett tag innan folk tar det på allvar. Man får säga det några gånger för att de ska fatta att det är allvar.

Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist. Jag ska bli musikalartist.

Fattar ni nu?

Jag måst jobba mer än vad jag gör nu för att nå dit. Men jag kan det vet jag.

Jag ska bli musikalartist.




Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte skriver längre. Ni vill inte läsa om vad jag gör på mattelektionerna.

Kommentarer
Postat av: Bella,

Jag vet att du ska bli musikalartist.

Och du kommer att bli en mycket fin musikalartist.



//Bella,

2009-01-13 @ 14:56:25
URL: http://www.baraminlillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0