Klänningar

The kalasklänning:


blablabla

blablabla

Den här klänningen var nog jordens största impulsköp. Blev lite kär. Är lite kär... Den får mig att känna mig som Alice i Underlandet och jag älskar den. Det är min födelsedagsklänning. Den är dock jättejättejätte oanvändbar så det kanske blir Tradera för den....................................... Dessutom är den nog inte så Ester. BESLUTSÅNGEST! Har bestämt mig för att behålla den tills efter min födelsedag så får vi se sen.

VAD TYCKER NI SKA HÄNDA MED DEN?









The Glamourklänning:

blablablabla

krage

Det syns inte på bilderna men det är alltså en långklänning. Den här kommer dock inte hamna på Tradera på längelänge! I löv it! När den är på och pimpad är den om möjligt ännu ballare... Känner mig kool!




Idag har jag fixat i mitt rum. Det blir fint. Skulle kunna visa för er men har nog bestämt mig för att skita i det tills allting är klart... Så får ni ngt att längta till. På bilderna får ni iaf en sneakpeak på mitt golv, alltid ngt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

zomg. ge. mig.



Jag blev så kär att jag glömde bort att göra stor bokstav :p

2009-01-26 @ 13:56:52
Postat av: Ester

Oj, DÅ gillar du dem.... ;) :P



Hallå, tanken var liksom att alla skulle berätta vad jag ska göra med den gröna.... ;D

2009-01-26 @ 16:24:05
Postat av: Amanda

Den gröna. Keep it.



Den kan man ha när som helst.

2009-03-08 @ 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0