Paparazzi

Gott nytt år kom, såg och segrade. Hade en underbar kväll med MalenMalin men det var ju väntat. Laddar upp några av våra badrums-paparazzi-bilder här. Halva anledningen är att de är de ända bilderna jag har, resten är filmer, halva anledningen att jag vill showa mina smexiga lösögonfransar (som ändå intesyns på bilderna, men iaf). rtyhrtlösögonfranssak2lösögonfranssaksdfg sertrtyhbhkmip Jag vet att Malin inte blir glad när jag laddar upp den här bilden men jag kände att jag måste representera henne här på något sätt. Dessutom vet jag också att alla andra kommer tycka att hon är skitsnygg och be mig att langa nummer, så det jämnar ut sig. Malin är singel och hetro för alla er som undrar. (So's me, skillnaden är bara att ingen undrar)

Nu är vi taggade på 2009, det kommer bli året då det blev som jag ville!


Kommentarer
Postat av: Bella

Heeej!

Vad fin du var!

(men du är ju alltid så fin!!!!!)

Jag gillar dina lösisögonfransis(ar)



ses...



//Bella

2009-01-06 @ 17:02:28
URL: http://www.baraminlillablogg.blogspot.com/
Postat av: mammalin

bilderna är asbäst, jag snor några fkktiskt <33

2009-02-28 @ 15:47:47
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0