Tillbaka till framtiden.

Jag är hemma.
Har spenderat några dagar på västkusten med 1 fröken supersnygg, piffig på morgonen och 2 fröken nyttig, duktig hurtbulle, och det har varit underbart!
Jag har dock drabbats av ett sug efter att springa, det är bara för att i hurtbullens familj tränar alla som grisar. Sexåringen kör armhävningar och hurtbullen ligger tvåa i tennis i stockholm (i sin ålder).
Mitt hår har blivit halvlångt och mörkbrunt (?? mitt naturliga hår är väl inte så mörkt) upptill och blont nertill. Så idag ska min snygga kompis och personliga hårfrisörska shoppa hårfärre, rött som vanligt! När det är färgat blir det klippning, vill inte att någon dum frisör ska påpeka utväxten. Men sen blir det till att spara ut. Efter den här bilden vill jag ha samma hår som för ett år sen, fast rött såklart:

Ack dessa eviga hårbekymmer. Jag kan bara inte hålla mig till en frisyr. Men vet ni vad???


JAG LEVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0