Go Ester, it's my birthday. I wanna party like it's my birthday...

Rosa morgonrock. 
En rosa fet pojke.
Mysfrukost + päron.
Skjuts.
Söta vänner, ballonger, serpentiner, partytutor, kramar.
Serpentinrosset i håret.
(Matteprov)
(Rast)
(SO)
Party lunch.
Matsal-sång.
Matteprovresultat alla rätt.
(Tåg/bussresa)
Museum besök.
Dansmatta.
Kul grejs.
Djupa diskutioner.
(Bussresa)
Fina sms.
Ica.
Fika.
Choklad.
Galendans.
Sångelektion.
Danslektion.
Mer fina vänner.
(Hemresa)
Bästa vän.
Rim.
Tulpan
Kopp.
Fat.
Ljus.
Fat.
Dusch sås.
Kul prat.
Tapas.
Telefonsamtal.
Fint sällsap.
Chokladtårta.
Cider.
Praliner.
TV.
Fotoalbum.
Mys.
Farväl.
Blogg.
Sova i min säng.

Jag kan inte tänka mig en bättre fjorttonårsdag. Alla som kallat mig fjortis har fått en käftsmäll och det står jag fast vid. Tack till alla fina som gjorde min dag till det den blev. Ni är bäst! <3







Nu fyller jag inte år längre, klockan är 00.14. Men det gör inget för jag planerar en sisådär 86 födelsedagar till, så vi ska inte överdirva för då tröttnar jag nog på att fylla år till slut.

Kommentarer
Postat av: malingavensåsochlitetill

bästa ever, vi kommer bli veteraner x 927439 när det gäller födelsedagsfirande i våran blivande och nu levande elefantfamilj!! <3

2009-03-09 @ 00:16:35
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0