Jag har döda, tuperade, sprayade, målade celler i rader som sitter fast på huvet.

En söt liten klassmänniska påpekade att jag haft väldigt många olika frisyrer sen 4:an. Men sanningen att säga så har jag bara haft olika versioner av samma frisyr.
1. Rakt, vanligt, långt, ofärgat utan lugg.
2. Uppklippt, långt, ofärgat utan lugg.
3. Rak page, ofärgat utan lugg.
4. Uppklippt, långt, ofärgat med lugg. (Ungefär här började jag ha en crush för stort hår och mitt hår dog lite för att jag inte visste hur jag skulle ta hand om det.)
5. Uppklippt, långt, färgat med lugg.
6. Uppklippt, långt, färgat i annan färg, med lugg.
7.  Oftast lockig, färgad, page med lugg.
8. Ibland lockig, RÖDfärgadt axellångt hår med lugg.


Nu ser det ut som bajs för jag sparar. Ska försöka köra utan uppklippning men tror inte att det kommer gå. Men jag är lite sugen på typ 40-tals hår också... Eller hellång page som är kortare bak. BESLUTSÅNGEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0