PROJEKT

Jag har x antal projekt på gång. Jag skriver dem här så är jag tvungen att fullfölja dem. Ni får tjata på mig och slå mig om jag glömer.


 o Jag ska få asbra kondition. Gå upp tidigt på morgonen på sommarlovet och ta en cyckelrunda.
o Jag ska bli supervig, akrobatisk och kunna gå ner i spagat. Stretcha varje dag.
o Jag ska lära mig hela koreografin Beyonce gör i videon till Single Ladies.
o Jag ska sätta ihop en pärm med låtar till olika typer av auditions, så man slipper hitta nya varje gång.
o Jag ska bli bättre på att laga mat.
o Jag ska komma på en smart konstruktion till ett snyggt sköldpaddshus.
o Jag ska fortfarande göra klart i mitt rum.
o Jag ska hitta en bra sångpedagog.
o Jag ska  vara allmänt bäst.



Okej, vi gör en deal. Ni skriver vilka projekt ni har på gång i er blogg (allternativt i kommentarsfältet) och länkar till inlägget här. Så tjatar vi på varandra. När sommaren är slut ska minst några mål vara avklarade! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0