Undantaget bekräftar regeln.

Som jag tidigare (tror jag?) har nämnt så hatar jag folk som bara bloggar om sina skoldagar. (Ni vet: "först hade vi det här, det var roligt. Sen hade vi det där, det var tråkigt. Sen åt vi, det var äckligt" etc.)
Just därför tänkte jag göra något så totalt inte jag - just det! Så får ni bedömma om jag har rätt eller fel... Here we go in the style of bad blogging:



Hej bloggen!
Nu sitter jag här framför datan med en risifrutti och käkar. Mys. Skolan var väl chill... Älskar måndagar! Började dagen med so, var väl kul. Gillar faktiskt so väldigt mycket. Sen vare en låååång rast. Satt på en filt med tjejorna och mös. Trävligt. Sen hade vi engelska. Gjorde något test. Sen lunch dårå. Äckligt som vanligt. Sen musikteori. Fattar verkligen nada av teorin. Jag kan sjunga liksom. När teorin kommer dör min hjärna lite. Men jag försöker iaf. Sen svenska. Lyssnade på massa föredrag. Funkade väl. Sen hade vi mentorstid. Pratigt men kul. Alla älskar Cattis.Sen skulle ett gäng gå till skolsyrran och kolla ryggen. Sen vare slöjd. Symaskiner tycker inte om mig och jag tycker inte om symaskiner men jag är iallafall bra på det! Sen kom jag hem och hamnade så småning om här.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: fia

klockren, haha! ;)

2009-05-19 @ 18:25:33
Postat av: mirre

hahahhahah ester, ibland får du verkligen till dom, den här var verkligen skön, sitter här och skrattar, fortsätt så :)

Puss på dej

2009-05-20 @ 15:46:53
URL: http://ohmirruhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0