glassigt

Såg att jag fått en fin länkning av  en Annan i ett inlägg angående glassmaker... Kände att det är min skyldighet att förklara mig på den punkten...


Om du någonsin äter kulglass med mig kommer du eventuellt bli chockad. För det mesta (när jag känner mig som mig själv) skapar jag nämligen de mest udda smakkombinationer du kan tänka dig. Det blir alltid skitgott.
Några av de bästa:

- Nougat, lakrits och citronsorbet.
- Lollipop (godisglass), kaffe och citronsås
- Mint, citronlakrits, blåbär och chokladsås
- m.m.m.m.m.m.

Skitbra med det här inlägget, för nu kommer alla vilja äta glass med mig för att se om jag talar sanning. Det gör jag. Det blir en glassig sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0