26y4u

Just nu sitter jag och tittar på olika klipp på miss lady Tyra Banks, som ju ofta kan vara lite överdriven och ofta får ta rätt mycket skit, men nu har hon faktiskt påverkat mig. Även om jag skäms lite för att säga det.
Hon har ju nyligen visat sitt riktiga hår, som är fäjbulöst och wynderfyl. Och så pratar hon om att inte skämmas för det som gör en unik och sitt utseende.
I femman skaffade jag lugg. Det var som om det gick upp ett ljus. Jag blev snyggare helt enkelt. Ända sen dess har jag haft komplex för min panna. När jag tittade på miss Banks greps jag av en stark lust att se mig själv utan luggen, och visa det för andra. Så här får ni världen, le forehead de Ester for the first time in what feels like AGES:
Kinda fab, rght?
Omg, I hear this swedish kiddo is showing her forehead to the world, omg, she looks kinda like an alien straight forward, but I kinda like it!
You wanna be on top?
Jag får ju typ mycket mer struktur på ansiktet utan luggen. Min käke ser lite kraftig ut (de bilderna får ni inte), men jag är ju ändå väääääärsta snygg!!
Vad tycker ni, lugg eller inte? Jag gillar ändå min lugg, den är söt. Särskilt när den har fått lite hårfärg i sig.

Kommentarer
Postat av: The One and Only Amanda

Vet du att du är så häftig och att jag älskar dig?

Dessutom måste du ha uppsatt lugg oftare. Nästa gång vi ses ska jag göra en snygg updo på dig :3

2009-10-19 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0