galen power

Visste ni att jag går i värsta powerskolan i århundradernas årskurs? Och vet ni att jag älskar när mitt hår står åt alla håll? Och vet ni att jag är världens rockstar som kan sjunga fett bra och studsa runt på scenen och vara skit bra och hoppa ner i knät på publiken? Och att alla åttor på Sollentuna Musikklasser äger så hårt så att jag vill bara krama om dem och skrika? Nu vet ni.
Jag sjunger alltså om någon missade det. Och man ser ju typ inget på slutet men när alla skriker, det är då jag hoppar ner i publiken.
Jag vet, jag äger!
Om ni också tycker det, då ska ni bara kolla in mina polare!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

jag känner hon som sjunger!!

2009-10-25 @ 14:19:53
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi ägde rumpa!!

SV: Håller med, Scary Spice är inte Scary... :(

2009-10-26 @ 10:41:47
URL: http://jacksonnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0