Jag kommer bli fattig när jag blir stor.

Jag är förälskad. I Fifth Avenue Shoe Repair:s vårkollektion:
Den här är den finaste!!!
Men den här skulle man ju inte heller banga på.
Jag är ju inte den som gillar killar som är mer fashionabla än jag själv, särskillt inte om de har en lite kvinnlig aspekt, men skulle den här killen komma fram och be om mitt nummer skulle jag ändå ge honom det utan att blinka!
Den här klänningen ingår inte i vårkollektionen, utan är designad i samarbete med NK. Den innehåller 100 meter tyll, bara det är väl en anledning är köpa den??

Kommentarer
Postat av: Michelle

den sista klänningen är skit snygg ;)

2009-12-17 @ 18:43:04
URL: http://lmhm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0