jag ska

* spruta sprutgrädde på en bil

* åka utomlands med tjejen som skrev senaste inlägget i min blogg
* vara asmycket med alla jag gillar
* ha maskerad
* skicka brev till kungen
* spontanbjuda hela min klass på kakor
* slicka på min armbåge
* äta tusen blåbär
* dansa till spice girls inför hela min skola
* ta med några fina och leka att vi bor på ikea
* besöka ett buddistiskt tempel
* ha bootcamp på västkusten
* ha picknick mitt på skolgården (helst den asfalterade delen)
* få en insändare publicerad i dagens nyheter
* skapa en teaterföreställning (spelar ingen roll i hur stor eller liten skala bara det händer)
* gå till skolan i morgonrock, myskläder och morgonfrilla
* vinna över min mamma i spelet hon alltid vinner
* skicka blommor till någon
* lära mig att baka macaroons och bjuda hem någon på Marie Antoinette-afton
* rulla mig i tjära och fjädrar
* hälla badskum i en fontän
* vara riktigt obeskrivligt lycklig
* käka en macka med marmelad, jordnötssmör, honung, kolasås, nutella och grädde
* mer kommer! tacksam för förslag!!

innan året är slut

Kommentarer
Postat av: :)

Kaka: ja tack!

2010-01-07 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0