Gabriella pratar.

Inte alltid men. Ibland.
Nnnn...
mmmm...
Ehm.
Jag vet inte.
Jaa.
Jag har stickat klart en halsduk som är gul. Det är väldigt länge sen jag började på den, för väldigt många år sen...
Ja.
Den är väldigt ojämn också.
Så.
Jag stickade på den när jag var sjuk.
Det är det som är meningen.
Tihi.
Hehhh...
Det är så tyst nu.
Ni får också prata lite.
kluck
Va?? Vaddå kluck?
Men det var ju Anna.
Ja. Hur då?
Hehe.
Min mage kurrar.
Hahaha.
Jag tänker inte säga något mer nu.
Posh24!
Hehe.
25.
Hh..
H.
Eh. Va??
Mmgeulmugug...
Han är svettig det sprutar och så...
Vaddå mumelgugug?
Hehe.
Är du klar snart?
Hur länge ska du hålla på?
hehehe.
Du har redan lyckats.
Väntavänta, gå tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu är du utmanad fina människa. Du får titta i min blogg ^^

2010-03-15 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0